Uppe med tuppen

2012-10-31 @ 08:20:00
Har precis kommit hem från mitt första läkarbesök idag! Check. Det gick väldigt fort så det var skönt. Jag har ett märke på foten som dom inte vet vad det är för något så nu har dom tagit prover mm för att skicka in o se vad det kan vara. Som alla vet så svimmar jag bara av att se en spruta så när dom stack in en spruta i foten(bedövning) så kan ni ju tänka er hur jag kände, haha. Men nu ska jag strax dit igen och kolla min mage, mycket just nu! 
Har precis släppt ut de fyra små ponnysarna i hagarna också. Nougat&Nemo (två unghästar) var extremt jobbiga idag, Nougat vägrade gå in i hagen och stretade emot så att Nemo sprang ur hagen. Det tyckte dom var jätteroligt och dom sprang runt och lekte, haha själv blev jag skitförbannad! Jaja, nu är dom inne iaf och nu sitter jag och kollar solsidan igen typ för tredje gången...
Nougat i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0