You are a Cinema

2012-10-25 @ 22:22:39
Har precis kommit hem från Alingsås. Jag och några personer från klassen har spelat utanför Storken, ("galleria"). Det gick hyffsat bra, haha mest roligt. Det var svinkallt också och jag hörde även att det hade snöat här i sollebrunn nu ikväll. Vad händer egentligen? Jag är verkligen inte beredd på detta med snö och vinter alls. Det känns så fel, det är ju bara 25:e oktober och snö brukar inte äns hinna komma till jul...typ. 
 
Imorgon är det iaf fredag och sedan är det höstlov!!! Helt otroligt vad skönt och gött, fast det är samtidigt då som man helt plötsligt kommer sakna hela klassen och då kommer man längta efter att få börja igen. Haha knepigt det där, men jag har sagt det förut men jag säger det igen: Jag älskar verkligen estet och vår klass. Man blir som en stor familj och jag kan knappt vänta nu till alla julkonserter börjar dra igång igen! 
Hur har er dag varit?:)
Efter spelningen så var vi ett gäng som drog och fika på Nygrens, supermysigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0