Skönt!

2010-04-20 @ 21:31:53

Allting har löst sig nu med sminket som blivit stalt och allting och jag o nathalie har fått tillbaka sminket och parfymen nu. det var riktigt skönt! Det har varit en hel rusch idag!

Har massa skolarbete nu som ska vara inne för att jag varit borta en vecka före lovet osv.
Plus att jag fick en lapp av Maria idag som vi fått förra veckan på ridlektionen, ett dressyrprogram som vi ska kunna utan till imorgon, så det var bara o plugga! Men nu kan jag det asbra, tränade det med Nova förut så jag känner mig ganska säker.



Sånhär mascara hade jag (fast med blå text=vattenfast) som blev snodd, men nu har jag fått tillbaka den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0