01:28 Nu är det fredag = den tjugonde vilket betyder vadå?

2010-08-20 @ 01:35:32
Jo jag är rik (A) hahah eller inte.
Hur som helst nu är jag den ända som är upp i familjen, och ja ska snaaart sova faktiskt. Blir väll att kolla någon film och sen sova, åh älskar sommarlov alltså. ♥ Jag träffa Adrian för bara en och en halv timme sen och jag saknar honom redan jättemkt. :( ♥


Imorgon, eller ah idag kommer Frida och mormor hit. Bara en dag kvar nu, wiho! Det blir väll städning av hela huset och ut och måla det sista. Sen ska jag försöka hinna med att rida båda hästarna också för jag kommer ej att hinna det på lördag. Juste, jag red ju Nova förut! Vi träna dressyr bara. Fick faktiskt ner henne på tygeln rätt hyffsat fin! Jättekul :) Men man får jobba med henne som sjutton. Gjorde nästan bara volter idag och lite skänkelvikningar här och där, usch jag har ingen fantasi längre när det gäller dressyren :( någon som har några bra tips snälla?♥


Nancy är grymt fin nu!

Kommentarer
Postat av: lolvira - rösta på finalisterna på bloggen :DDD

Jag är likadan, kommer verkligen inte på något när man rider xD SLutar oftast med att jag gör stora volter, 15/10m volter & galopparbete. Övergångar mellan galopp-skritt också :)

2010-08-20 @ 02:00:46
URL: http://lolviras.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilene fin bild =D

2010-08-20 @ 09:32:47
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0