16 Augusti 2010, 11:00

2010-08-16 @ 11:06:47
Helt otroligt, klockan är elva och jag är uppe! Eller jag gick faktiskt upp kvart i ;D
Idag ska jag fara med mamma till Överby, köpcenter. Wiho ska bli kul, ska mest kolla på konfirmationsklänning förstås eftersom jag konfirmerar mig på lördag-söndag. Men jag ska kolla converse, adidas tröja med mera. Btw, det blir nog en frågestund här på bloggen! Det verkar som om några var intresserade iaf :-) Bai!
Dåliga bilder på vad jag har på mig! Haha. pussN

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: oh, härligt. jag har sprängfyllt mitt pennskrin med nya pennor xD

idag lir de förhoppningsvis ikea :) lycka till på shoppingturen :)

kram

2010-08-16 @ 15:40:22
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0