Onsdagen den 18:e Augusti 2010, 13:37!

2010-08-18 @ 13:41:12
Eliit eller vad?
Kom hem sent igår så det blev ingen uppdtering då. Men hur som helst, igår var Anna här vi hade skitroligt! Alltid kul med henne. Hon hjälpte mig att kolla kameror eftersom hon är veersta proffsset! :-) Sen åkte vi och kolla när Simon spela match, tyvärr förlora dom och han blev asförbannad för att deras lag hade bara sånna som var mindre typ eller nåt haha. Sen efter matchen åkte jag till Adrian :) Mys på det! ♥
Idag vakna jag tolv, iinte okej. Och jag som trodde att jag börja vända tillbaka tiden men inte! Nu har jag jävligt bråttom för jag ska träffa Julia i sbn om tio minuter! Baaai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0