Överby idag med Mamma.

2010-08-16 @ 22:54:19
Statistiken höjs mer och mer, vi gillar! :) Och frågestunden har jag ändå fått in några frågor på, tack så mycket! Kom ihåg den håller på tills imorgon kväll så ni kan fortfarande fråga massa frågor --> Klicka här för att komma till frågestunden!


Idag var jag som sagt med Mamma på överby! Vi hittade en hel del med saker, wiho. Vi hittade en konfirmationsklänning, (jag konfirmeras på lördag-söndag, för er som har missat det) En kavaj till klänningen och smycke till. Sen köpte vi lite saker inför skolstarten, typ som jacka och en tröja. Plus att jag äntligen fick köpt min adidas tröja på junkyard! wiho! Däremot converse skorna var slut så det får bli att beställa på hemsidan ist. Jag köpte även ny kalender också! Kommer bilder sen. Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0