aj aj aj...

2010-02-17 @ 23:54:07
Nu ikväll så var jag och tränade letktion med Nova. Vi kom sent, pga att nova är förjävlig att lasta i transporten, jag blev skitsur på mamma för att hon inte hade kommit hem tidigare osv, men hur som helst så kom vi iväg iaf. Idag skulle vi hoppträna. Jättekul tycker jag. Första hopprundan gick toppen, nööjd! Men sen när vi skulle hoppa en gång till och när hindrerna var högre så vägrar ju hon såklart och jag flyger av, pladask på backen. gjorde en volt över hennes huvud.
*AOUCH*
Men jag kravlar mig upp igen o fortsätter hoppa. Sen gick det ganska bra ändå.

Mina tallanger i att måla har ju alltid varit bra^^ För er som inte se så ska det föreställa en häst ett hinder och en människa som har ramlat av, haha fantasi människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0