break break your heart, love the song!

2010-02-12 @ 16:17:07

skola idag, jätte segt!
fick tillbaka mitt svenskaprov (-.-) idag, och det gick faktiskt jättebra!  
Jag fick ett MVG! kan fortfarande inte fatta det? men jag skrev tre sidor och på mvg-uppgiftern så skrev jag ett helt A4-papper. ahja, sjukt glad är jag iaf. fast inte på vissa personer i skolan, haha.

ikväll händer ingenting. blir en hemmakväll bara, mys o skit. Men imorn drar jag till Melinda i trollhättan! wiiie, det ska bli jätteroligt!! Först ska vi gå på överby och sedan hem till hennes pappa, sen på kvällen ska vi kolla bio. Hihihi vi ska se "Farsan"  
Den verkar vara jätterolig, och ni som har sett "Jalla, Jalla" så är den här filmen typ lika rolig som den, det är samma regissör osv. F1 kul ska det bli iaf

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0