långt inlägg, tror jag ?

2010-02-10 @ 22:08:41

mycket har hänt idag, hmm ska försöka få med det mesta och intressantaste.
ja, först så var det ju skola osv, började med matte -.- suck. Jag var ju morgontrött som vanligt
och jag o melinda var väääldigt tröga idag, haha andreas skrev på tavlan å försökte förklara för oss men ingen av oss fatta ingenting, när det visade sig vara jättelätt! Innan lunchen idag så hade vi friendsmöte, trevligt. Jag tycker det går riktigt bra på "mötena" nu och det märks faktiskt att vi har gjort framsteg. Ska inte gå in på detaljer nu, såklart!

Efter skolan idag så var jag astrött, iaf i bussen. haha jag somnar som vanligt, men när man sitter på en buss i nästan en timma bara för att komma hem så blir man ganska trött, dessutom när man sitter nästan halva tiden själv. Och nu när det är sånt här bäääd väder så blir jag tvungen att gå hem från vägen, där jag går av från bussen. annars brukar dom köra den vägen för att det dessutom går snabbare för dom också att komma till stationen. Ahja, när ja kommer hem sen så blir Vilma jätteglad att se mig, jag går ut med henne och hon älskar snön! Senare vid femtiden så kom Melinda hit. Var jättekul! Vi lagade jättegod mat, stor jättegod röra med massa gott i, bland annat chorizos (stavning) och grönsaker och skit! :-) Sen kolla vi twilight, åh mums på edward♥
Sen precis innan hon åkte hem så kika vi lite andra avenyn också.
Men nu måste jag sova, har två läxor tills imorn också, haha som jag o melinda skulle övat på men det sket vi i, hihi vi är mucho busiga. Puss o Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0