snö!!

2010-02-21 @ 17:25:13

åh vad jobbigt det är med den här väldans snön!
Men samtidigit är det faktiskt väldigt roligt ;) hela dagen igår och idag så har jag o min lillebror plumsat runt i snön. Utanför huset har det kommit så mycket snö att vi kan hoppa från källartrappans tak, rätt ner i snön! Haha det är skitkul! Idag har vi också åkt pulka och gjort en pulkabacke som är ungefär femtio meter!

Det här är taget från mitt fönster på övervåningen, om ni ser där nere, taket, därifrån hoppa vi rätt ner ut i snön. Det ser inte så högt ut men det var det!


Om några dagar så lägger jag upp filmerna från att vi hoppade från källartaket! och även pulkabacken ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0