Hemma nu ♥

2010-07-07 @ 01:34:35
Sådär ja, nu har jag kommit hem från göteborg. Eller ah, jag kom hem för några timmar sen. Jag och anna var på liseberg idag med en snabbis och kollade på Karl-Einar någonting haha typ trollkarl o spex o sånt, faktiskt ganska rolig. Efter liseberg fick vi skynda oss till spårvagnen till stationen o så pendeln till alingsås, o så från alingsås så tog vi bussen till sollebrunn. Hihi, jag o anna tjänade lite pengar plus varsin biobiljett på det här barnvakteriet :D♥
Imorgon ska jag o mamma till alingsås o prova vita ridbyxor, och lämna tillbax några. Och så ska vi titta på nya benskydd, kanske förbygel kanske ny padd haha nä nu drömmer jag iväg här, men vi ska iaf kanske köpa benskydd ;D efter det ska vi byta min klocka som jag fick när jag fyllde år, men jag kan inte bestämma mig vilken färg jag ska ha x)
puss o godnattttt♥

Kommentarer
Postat av: michelle westerberg <3

Fin blogg! =)

2010-07-09 @ 21:34:27
URL: http://michellewesterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0