22 juni. 9 dagar kvar. ♥

2010-06-22 @ 15:12:31
Godmorgon nästan! Haha, jag vaknade runt ett tiden (a)
Jag har vänt heeelt på dygnet nu! Åhh, typiskt mig alltså. Jag somnade inte förän fyra inatt! Ahja, får jobba på det, men vafan det är sommarlov, 'aight?
Åh det är bara nio dagar kvar tills jag fyller år. Men har inte kommit på något att önksa mig!?
Idag har jag ingenting planerat mer än att måla klart paddocken och så hoppas jag på att pappa äntligen kan harva den. Det växer bara mer o mer gräs i den nu! Sedan så ska jag såklart rida Nova med. Träna Nemo idag också kanske, plus att jag ska ändra hagarna och bygga om dem :)
Men vi hörs  så skriver jag mera senare.♥
Gårdagen var det bästa som hänt på länge (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0