24 juni redan! Wosch..!

2010-06-24 @ 13:36:20
Gud vad tiden går fort! Började inte vi typ sommarlovet igåår eller nåt?
Idag har jag varit i sollebrunn en snabbis och lånat en gitarr, wiho ska bli skönt o få spela på en bättre. Den jag har här hemma är bra också men ville prova stålsträngar nu ett tag osv. Så d blir super!
Resten av denna dagen blir det att fortsätta medhagen, gjorde ju hagen igår men är inte helt klar. Sen så småningom så ska jag rida Nova också. Men det blir inte förän typ ikväll för det är fett varmt nu! Jag ska måla klart paddocken idag med, målade i två timmar igår men är fortfarande inte klar! Men jag måste klippa allt gräs runt om också, jajaa nu ska jag sluta tjöta o spela gitarr och sen måste jag flytta mig härifrån! ♥
Hoppas hon fölar snaaaaaaaart! haha inte den bästa bilden men gud vad hon är tjocker :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0