Helt slut...typ.

2010-06-17 @ 19:33:36
ChaCha!
Har nu sjukt ont i armen, eller ne men har typ träningsverk eller nåt. Jag målade paddocken idag och så ska jag måla de andra husen senare. (inte idag) Men gud vad långsamt det går ändå, jag hann inte klart hela paddocken på hela tre och en halv timme! Men det klart man målar ju väldigt noga plus att man både målar insidan och baksidan (haha).
Men jag fortsätter nog i morgon eller nåt tror jag :p


Juste imorgon ska jag troligtvis följa med familjen in till Göteborg också. Vi ska typ åka paddan -.- xd haha och senare ska vi kika lite på stan. Måste köpa ny bikini förstår ni!; )
Efter det drar jag nog till Gräfsnäs ;D<3



Har precis bakat kladdkaka nu, mmmm va gott!



Vi hörs, hare gött haj!



Hahahhaa ;D jag bjuuuuder <3

Kommentarer
Postat av: elvira ♥

amen gud tack vad glad jag blir! Men du som är så söt!

2010-06-17 @ 23:38:30
URL: http://elvirakindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0