Lördag 23:39

2010-06-05 @ 23:44:44
Ska berätta lite om fredagen, eftersom jag inte blogga ngt då.
Igår var Frida o Micke här, eller dom kom i torsdags natt. De sov över till fredag. Igår, på fredagen så slutade jag tio över tolv! Lyxigt..fast inte emot niorna som var lediga :o Hursomhelst, Frida hämta mig på busstationen och så åkte vi hem. Där höll pappa o micke på med att laga paddockstaketet, och sen så harvade pappa paddocken. Det blev mycket fotboll hela eftermiddagen med frida,micke o simon, haha jag o frida förlora hela tiden! Men fyfan vad det är kul med fotboll eller!? Det är ju asroligt :D Senare på kvällen så spela vi gitarr och jag fick mickes "stämmare" till gitarren, vi bytte även äntligen strängar på den med. Det var skönt. Vi grilla också och vi hade de jättemysigt på den nymålade altanen.

Men nu har jag precis kommit hem, blir nog att sova nu så skriver jag mer imorn :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0