21.50

2010-05-17 @ 22:00:32
Dagen idag har varit väldigt kort och den har gått fort tycker jag. Jag kom till skolan ungefär vid halv tolv tiden, p.g.a. att jag varit ledig på förmiddagen. Sedan hade vi So, Språk och hemkunskap. Jag valde att ha hemkunskap idag istället för på fredagar för att då ska jag + några mer vara lediga för vi är hästskötare m.m. till skolmästerskapen i hoppning som är på fredag. Iaf, provet gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Känner mig nöjd iaf eftersom jag knappt pluggat. Jag MÅSTE börja plugga mera, jag är så jävla trött hela tiden så jag kan inte koncentrera mig någon gång när jag försöker plugga. Så nu är det nya rutiner för mig som gäller. Jag ska försöka komma i säng tidigare på kvällen och inte somna mellan elva och halv ett som jag brukar göra?! Åh jag blir så sur på mig själv.

Nu i eftermiddag har jag ridit Nova igen. Vi tränade dressyr i paddocken, vilket gick otroligt bra. Högervarv är hennes svåra sida när det gäller att få ner henne på tygeln, man får kämpa som tusan men till slut går det. Och idag gick hon faktiskt superbra. Jag avslutade med en lång galopp på gärdet, så hon fick springa av sig lite.

Nu har jag precis kommit in från stallet och sitter nyduschad framför datorn, som jag snart ska stänga av. Jag funderar på att göra någon nyttig macka o en kopp te och lägga mig o läsa breaking dawn :D

OCH VILL NI VETA EN SAK?! :D VI HAR SOVMORGON IMORGON TILL KVART ÖVER TIO!  SÅ JÄVLA SKÖNT!!! PussN!


Världens bästa häst.

Kommentarer
Postat av: simone

Gooodmorgon sötnosen! Vad startar du dagen med? Här är det Hajkmusik 8kommer du ihåg showen?), haha såå nice ;)

2010-05-21 @ 08:57:03
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0