Åh!

2010-05-12 @ 23:16:01
Åh fyfasiken vad ruskigt skönt det är med långhelg. Alltså varenda helg nu på vårterminen har känt som ett minilov. Man (iaf jag!) har varit helt jävla slutkörd varje vecka, är typ asglad över att det är helg och man bara kan sova ut. Bara denna veckan har jag inte somnat före tolv en ända gång =O Hursomhelst, jag kommer troligtvis sova hela långhelgen... OCH kolla gossip såklart! Åh gossip girl. Det går inte att förklara haha jag är helt jävla beroende verkligen!

Sommaren börjar smått dag för dag bli planerad. Jag vill fruktansvärt gärna åka till England i sommar men vi ska eventuellt till Danmark i några dagar med famijen, kolla köpenhamn oså. Ska faktiskt bli kul.
Sedan så är det ju bl.a. Konfaläger i början av Augusti Hoppas att det blir roligt.






Funderade på att ha denna som header ett tag men Blogg.se gör att bilden blir i så fruktansvärt dålig kvalité så jag tog bort, haha det gjorde att jag bara såg ännu surare ut på bilden!

Kommentarer
Postat av: Evve

AA ja super sjöön! Ja värkligen varje fredag är jag slut körd!!

MMmm GOSSIP GIRL!!

Galet jag kan tänka åå detta skulle nog S gort eller å vad Cuck Bas de var.(aa jag vet jag är galen)

Hahah men de är kul!:D

XOXO

2010-05-14 @ 22:58:19
URL: http://evelinusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0