gossip girl på G

2010-05-03 @ 22:21:26
Har inte blivit så mycket bloggning idag. Jag slutade vid tjugo över ett och var hemma runt två, sedan fixade jag hagarna till hästarna osv och nu inatt ska dom gå ute. spännande, dom fattar inte typ att dom inte ska in. Vi brukar släppa dom på "sommarbete" runt i början av maj varje år och nu var det alltså dags igen.
Nancy, som har föl i magen, börjar bli väädigt tjock nu! Hihi.. åååh vad spännande det är!♥

Nu ikväll så skulle jag cykla till Anton, ner till sbn för att filma vårat "filmprojekt" i skolan som vi har på svenskan, men Rickard blev tyvärr sjuk och Nathalie kunde inte ;( så det blev inte av något. Jag hann cykla t sbn när jag fick reda på det så jag svängde in till Tobbe istället, var där en stund och sen cykla hem igen, ahja det var väl bra med lite motion så fläsket fick röra på sig!

Nu sitter jag med en varm kopp te och äter bullar. Gossip Girl väntar! louise


Kommentarer
Postat av: Evve

Aaa Gossip G!:D Nice bild!:)

2010-05-05 @ 20:33:29
URL: http://evelinusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0