Lager 157, Scorett!

2010-05-15 @ 00:23:17
Hallo!
Idag har det varit en lång dag. Lager 157 var ganska stort och mycket har förändrats där! Affären har blivit så mycket bättre och dom säljer bara massa märken nu, vilket är toppen! Jag ska foto kläderna jag köpt och lägga upp bilder här på bloggen tänkte jag. Utanför Lager 157 så fanns det även andra affärer. Hela stället var ungefär som ett "MiniUllared" Hihi, det var mysigt. Utanför så fanns även Vagabond och Scorett. Jag behövde ett par nya skor så vi gick in på båda ställena. Vagabond hade dock typ ingenting förutom massa ballerinaskor. Men sedan gick vi över till Scorett. Jag hittade ett par jättefina i typ ljusgröna alltså matt grön som jag blev helt tokkär i. Dock var det storlek 40 och jag har 38-39. Men jag hittade ett par andra likadana som var svarta, och dom var inte så tokiga :)

Nu ikväll var vi en kortis på Knalleland och sedan åkte jag direkt hem till Sofia. Vi övade våra sånger för vi ska sjunga på söndag. Hoppas jag blir frisk tills dess. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0