Nu är klockan 11.40

2010-05-14 @ 11:46:07
Godmorgon Bloggen!
Haha nej, jag har faktiskt varit uppe i en timma nu (a)
Somsagt det blev väldigt sent igår då ja, men jag är faktiskt inte så trött som jag trodde jag skulle vara när jag vaknade. Men det kommer väl under dagen.

Idag så ska vi ju åka till Lager 157 som ligger i Gällstad (stavning) Det finns massa affärer där. Hm, jag känner att jag behöver fylla hela garderoben men vi får se hur långt pengarna räcker!
Jag ska försöka hitta tyger också så jag kan börja sy på min sommarklänning! Åh vad jag längtar. Måste hitta ngt snyggt somrigt
Men vi hörs! Puss ♥



Får se om det blir de här kläderna idag.

Kommentarer
Postat av: julia'

Tack, ser att även du har ny design. Riktigt söt! :)

2010-05-14 @ 12:03:59
URL: http://jjuliali.blogg.se/
Postat av: julia'

varsågod :)<3

2010-05-14 @ 12:22:39
URL: http://jjuliali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0