I need a respirator

2010-11-20 @ 21:29:20
Skitbra låt verkligen.
Precis ätit mat med familjen. Jag är så jävla taggad tills imorgon, trots att jag inte är frisk och kry men jag ska iaf åka med och kolla och peppa laget. Kommer bli kul. Hoppas verkligen det går bra, haha det är ju trots allt första matcherna vi någonsin har spelat men vi får inte ta det på så stort allvar bara ;) Det kommer ju fler matcher! Nu ska jag forsätta att mysa och krya på mig och så småningom sova för imorgon blir det att gå upp kvart i sex!
Hoppas ni har en bra lördagskväll.
P&K

Kommentarer
Postat av: Lollo

titta gärna in på min blogg :)

2010-11-20 @ 21:30:18
URL: http://iiblandundrarman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0