I'm not ready to make nice.

2010-11-19 @ 15:59:30
Idolalbumet
Var hemma från skolan idag med. Så jävla tråkigt med förkylning. Det är fruktansvärt långtråkigt och segt. Det finns inget annat att göra än att kolla på film hela dagarna och känns som man nästan faller ihop och dör. Vaknade inatt vid halv fyra utav en rejäl hostattack och hade svårt att andas. Fick panik så skrek på mamma att hon skulle komma, hon ringde sjukvårdsupplysningen och jag fick hjälp.
Hade lika ont i ryggen imorse, och dom tror att jag har hostat sönder en muskel i ryggen. fyfan. Jag vill ju vara med på cupen på söndag! åååhh...
Ett litet livstecken från mig. Mår ni bra?

Kommentarer
Postat av: ida :D

du måste vara med!! krya! :)<3

2010-11-19 @ 16:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0