Tisdag

2010-11-16 @ 22:37:04
Händelserik dag!
Höll på att dö på matten bland annat, fattar iingenting. Typ halkar efter hela tiden när vi jobbar i grupp, haha jag tare i mitt tempo! Efter skolan for jag in med carro, johanna e,  och johanna L till alingsås. Carro skulle lämna in sin mobil, för den sönder! Haha men gissa vem som lagade den på vägen in?xd jo jag. Haha carro blev lite sur för hon ville så gärna ha en lånemobil ^^ Jag gick i stan med tjejerna och tittade lite här och var och hittade inte så mycket. Vi satte oss sen och fika i höstmörkret. Mysigt! Sedan åkte dom hem med fem-bussen tillbaka till sollebrunn. Jag stannade kvar i stan och väntade på mamma, för vi köpte äntligen inomhusskor till volleybollen. Hittade som tur ett par! Grymt nöjd med dom, haha härlig färg också, knallgröna!
Sen hittade jag lite smycken och ett par jeans. Kul att gå i stan igen, var riktigt längesen.
Hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: Victoria Eklund

Sv, oh tack så mycket! :D

2010-11-16 @ 22:52:57
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0