10 / 10 / 10

2010-10-10 @ 18:32:47
Tufft datum!
Nu har jag kommit hem från Ed. Tåget gick halv fyra och var hemma ungefär vid fem-halv sex tiden. Har inte gjort så mycket mer än att packat upp och fixa lite saker på rummet. Åh gud vad jag längtar tills vi ska till IKEA eller? Blir helt galen av alla idéer jag har, haha jag vill inreda om alla rum i vårt stora hus! Vi ska iaf börja med övervåningen, hoppas verkligen det blir som jag vill ha det!

Men nu tillbaka till Ed. Vi har haft det jätteroligt. Askul att träffa så mycket nytt folk. Igår så gick vi bland annat till tonår, som sagt trodde inte att det skulle bli så mycket folk men vi var jättemånga och gud så kul det var. Vi lagade och åt sedan tacos och sen såg vi film och då blev det two fast two furious (stavning) älskar de filmerna! Iaf sen så gick vi därifrån vid elva-tolv tiden och då drog typ alla hem till evelina, och så var vi där i några timmar :-) De flesta gick hem vid två-halv tre. Så gårkvällen var riktigt rolig. Haha vill såklart tillbaks ;D 

Kommer bilder så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0