Dagens ridpass♥

2010-10-08 @ 18:12:01
Har precis kommit in efter att ha ridit nova nu.
Vi tränade mest allting i trav. Jag var ju hos Carina igår (min tränare) och tränade för henne. Då övade vi mycket på volten i trav och skritt. Nova är väldigt "otränad" just i dressyren så det är verkligen bra för henne att komma igång igen, som sagt hon är inte någon elit längre haha! Så det ska bli ändring på det nu. Därför började jag redan idag att fortsätta med det vi höll på med igår. Hon har sån himla stark högerbog så jag får jobba stenhårt med henne i högervarvet eftersom hon så gärna vill gå utåt, haha svårt att förklara men men. Iaf det var det vi tränade mest på, och att hon ska lyssna mer på mina skänklar och så vidare, massa småsaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0