Information 'bout me, myself and I.

2010-10-02 @ 22:33:01
Yapp! Tänkte berätta lite igen, om mig själv för er nya läsare. (hihi tycker faktiskt det är kul!) Okej var ska jag börja då? Hm, ja jag kan ju börja med att säga att jag heter Louise, om ingen redan fattat det, och jag är en tjej som lever livet och jag är femton år. Jag brukar vara ganska överspeedad haha eller ja väldigt flum och glad, för det mesta iaf. Jag gillar djur, särskilt hästar. Jag har fyra ponnisar och två utav dom rider jag, och vill börja tävla snart!! Men jag älskar även andra djur tex hundar! Anyway, så älskar jag bland annat mode! även om jag inte har snygga kläder och det senaste och så, så tycker jag det är askul. Även andra typ "skönhetsgrejjer" är också väldigt roligt. Jag syr egna kläder och jag älskar lakrits med. Om jag skulle välja en favoritmaträtt, så skulle jag sagt kebabpizza bara för att, men nu ska vi inte vara tjocka utan då säger jag mammas goda pastasallad!
Musik är även mitt liv! älskar för det mesta att sjunga och gör det gärna, håller också på att lära mig gitarr allt mer och vill så småningom bli bättre på pianot!

Det var littte smått om mig, skulle kunna skriva mer men palla läsa allt detta sen, puss på er som läste allt faktiskt! Och kommentera gärna något som jag har glömt! :D
Hoppas detta duger!

Kommentarer
Postat av: Oscar ;)

De där med skrattet stämmde ;)

2010-10-02 @ 22:43:41
Postat av: louise

svar: haha menaru det oscar?;DD jag är absolut inte flummig alls av mig :D

2010-10-02 @ 22:51:52
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/
Postat av: johannaleijon

du har glömt en sak isäää!!

att jag, johanna leijon är din lilla prinsessa (a) som alltid kan charma till sig för dej;D hahahha puss på min lilla sötunge louise:D

2010-10-02 @ 23:14:29
URL: http://johannaleijon.blogspot.com
Postat av: louise

svar till johanna: haha ja juste! jag ska nog göra ett speciellt inlägg för det tror jag faktiskt(A) rubrik på det blir Johanna Leijon är min prinsessa!

2010-10-03 @ 00:12:44
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/
Postat av: johanna leijon

JAAA:D gör det:D

2010-10-03 @ 15:41:53
URL: http://johannaleijon.blogspot.com
Postat av: :-)

Du ser rätt bra ut...;-) vad har du för storlek på "hyllan" ??

2010-12-15 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0