Jag bloggar väl då!

2010-10-12 @ 16:43:32
Bara för att NÅGON tjatar på mig, haha känn dig träffad Johanna!

Idag har jag varit i skolan, duktigt eller hur?
Japp och vi hade chill dag, älskar 9C:s schema säger jag bara.
Grymt härligt med engelska första lektionen till exempel.
Haha god mat på pizzan också med b-rudarna Carlsson, Carro,
Melinda, Johanna och Nathalie :-) Mums!
Det var ju blodpudding idag i skolan, euäwk.
Nu ska jag plugga lite bara för att jag är så duktig
och sen ska jag rida novisen. Puss!

KOMMENTERA DÅÅÅ =DD


Kommentarer
Postat av: johanna leijon

GRYMT !!!!!:D vi vill se videoblogg isee !:D

2010-10-12 @ 18:45:39
URL: http://johannaleijon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0