Klockan är 02:00

2010-10-16 @ 02:05:46
Nu blev jag sittande framför datorn igen ja. Jag kom hem vid halv ett tiden och var super trött, så då riktigt längtade jag till sängen. Men så såg jag att datorn var på och jag kunde inte låta bli. Jag fick reda på lite små saker med designen på bloggen och kunde inte hejda mig att testa så därför ändrade jag header, bakgrund, tema, färg, ja typ allting. Nu känns det riktigt höstligt och mysigt, haha. Fast headern som jag satte ihop nu slarvade jag asmkt, så ska ta och göra en riktig och lägga ner jobb på den för en gång skull. Jag fixar lite varje dag med nya saker här. Det blir super.

Nu ska jag äntligen sova. Imorn ska jag upp vid halv tio och rida Nova, och sen vid tolvtiden så kommer Maria och hämtar upp mig och nathalie o Johanna så drar vi till göteborg :-) Sover där sen så det blir inte så mycket bloggning! Men jag kommer lägga upp bilder från ikväll på söndag tror jag. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: lynne

Hejj!, fin blogg kolla gärna min (: Följa varandra via bloglovin kanske (aa)

2010-10-17 @ 21:21:57
URL: http://lynnesund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0