Oktober den andra.

2010-10-02 @ 18:11:33
Idag har det inte hänt ett piss typ. Åkte aldrig och kolla på Åse tyvärr för det gick inga bussar som passade! åh så jävla fakking surt.

Mamma, jag och simon var även och kollade på skor idag med, hittade faktiskt ett par bra höstboots som jag tror jag kommer trivas i. Gr8.

Nu kom jag precis in från att ha ridit Nova. Det gick inte alls bra idag faktiskt, hon lyssnade inte på mig och hon gjorde som ville, bland annat kastade hon av mig! haha jävla häst ; D jag mår bra men min rygg är lite cepig. jaja ikväll är det jag som står för middagen så ska strax börja laga lite god pasta med massa godsaker till! Alltså blir det en mysig hemmakväll idag. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0