UPPDATERING FRÅN IGÅR ! "Onsdag 6:e Oktober"

2010-10-07 @ 21:14:39
Yäs! Nu går det att blogga igen. Hela kvällen har det inte gått att logga in på blogg.se's hemsida så jag har ej kunnat blogga men nu får ni ett snabbt inlägg!
Min dag i en kort sammanfattning:

Vi hade svenskaprov idag, och det gick skitbra! Det ger resultat att plugga alltså, fan vad grymt! Är riktigt nöjd, fick alla rätt och det är ganska bra för MIG.

Vi hade musik sista timmarna och det var jätteroligt för Jeppe hade en tjej som hette Michelle med sig som hjälpte oss med sång och fina stämmor som var jätteroligt :)

Nu ikväll har jag tränat Volleyboll som vanligt och jag blev jättebra för vi ska äntligen ha två träningar i veckan nu! Grymt


Detta inlägget skulle kommit upp igår men glömde att publicera det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0