Tisdag 26 Oktober!

2010-10-26 @ 22:08:48
Idag fyller isabelle år, grattis sötnos!
Idag var det fullerulle på praktiken. Asjobbigt verkligen. Började dock en timme senare idag men det var ashärligt. Direkt när vi kom dit så rastade vi de små vovvarna sen promenix med de stora. Jag och Melinda fick varsin labrador, båda två var helt galna och de älskade vatten! De första den gjorde med mig var att dra ner mig i diket, för så jävla stark var hon och jag var inte direkt beredd på det. Haha jag trodde hon skulle dricka vatten men hon gick bara förbi det så jag hamnade i vattnet! Vi gick typ tre km, om inte mer!
Orkar inte berätta hela dagen men det var flera promenader efter det och sen ut med dom i lekhagarna, kratta alla hagarna och fylla på vattenskålar och mata de små djuren. Värsta slavarbetet haha men det är lite kul ibland också^^ Stanna hemma imorn ? Ja tack. Haha närrå bara tre dagar kvar nu! -.-



Kommentarer
Postat av: molly

vart praoar du gumman? :D

2010-10-26 @ 23:35:27
URL: http://mollyhelmersson.blogg.se/
Postat av: molly

sv: är det inte kul? :(

2010-10-27 @ 16:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0