Tjohoo det är måndag!

2010-10-04 @ 21:44:55
Hallåj där! Ingen bloggning idag, har tyvärr inte hunnit med förän nu! Synd synd. Efter skolan, då klockan var halv fem när jag kom hem typ, så slängde jag i mig någon mat och sen for jag ut till stallet för att hämta nancy och nougat. Jag red Nancy idag också som vanligt och hon gick rätt fint, fortfarande väldigt busig i början och hon ska alltid testa om jag "kan rida" liksom så hon sparkar bakut och bockar och håller på, haha det är askul! Ahja, men sen fick jag henne att gå riktigt fint så det var bra :) Sen gick jag även med Nougat lite med fölgrimman och gud vad duktig han har blivit bara på två dagar! haha så himla söt, måste ta kort imorn asså. Efter det red jag även Nova, dock bara en halvtimme, ganska snålt men jag hann inte mer för sen skulle jag till Sofia. Jag provade även de nya gummityglarna idag med på nova, och herregud det blir som en helt annan häst alltså. Helt magiskt, gick att hoppa med henne utan spö till och med haha och det är väldigt fantastiskt.

Jag kom hem för en timme sen typ, påvägen hem så skulle mamma tanka i sollebrunn så då köpte vi lite filmer samtidigt. Var typ "utförsäljning" på massa bra filmer, köpte bland annat "Så Olika" och "It's Complicated". Har hört att dom är bra så varför inte, och mamma älskar film haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0