Bad update i know.

2010-09-05 @ 01:59:36
Japp, jag vet inte riktigt var den här dagen har tagit vägen? Ett tag gick det supersegt, och ett tag bara rusade tiden iväg! Hur som helst idag har jag bara varit hemma och softat, jag sov ut till halv ett. Grymt skönt! Går inte att beskriva den känslan haha. Jag har ridit Nova idag också, hoppträning. Hon gick bra idag, inga framsteg direkt. Hoppade två hinder med ett galoppsprång emellan, det gick hon bra på. Dock inga höga höjder direkt. Sen hade vi ett till hinder efter och där emellan var det kanske två-tre galoppsprång. Imorgon ska jag utveckla det tror jag.
Sen har jag och mamma bakat äppelpaj idag också. Det är så himla många äpplen nu på trädet så det behövdes kan jag säga, och gott var det ju också! :-) Imorgon kommer troligtvis Anna hit. Det blir kul, vi ska fota! Sen så måste jag rida Nancy också, troligtvis dressyr. Nu ikväll har jag bara suttit vid datorn och degat framför photoshop. Håller på med en ny header! Spännande va? haha. Får väl se när den blir klar. Om ni kollar framsidan på bloggen (för er som kollar genom bloglovin) så ser ni att jag har bytt profilbild och lagt till text under också. Det händer lite varje dag här, hihi. Nu ska jag kila ner och kolla film med familjen. TTYL!

Louise L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0