Dagens ridpass♥

2010-09-21 @ 23:21:38
Direkt när jag kom hem från skolan så red jag Nova. Vi värmde upp med ett rejält pass i paddocken, mest "hårda" galoppövningar och sånt. Lite galoppbyten och sådär. Hon gick riktigt bra idag! Härligt. Sen var det så himla fint  väder så vi passade på att rida ut i den fina naturen. Hihi, vi travade, galoppera lite på grusvägen. Sen kom vi till "galoppstigarna" som jag och definitivt Nova älskar! Så vi körde riktigt lång och fartfylld galopp där. Var riktigt kul och Nova blev rejält med svett efter det så då fick vi bantat bort några kilon på henne vilket var awesome!:D haha.
Världens underbaraste häst.♥
Gammal bild btw, från Essunga foto Anna Mellqvist.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Söt bild =)

2010-09-22 @ 08:51:28
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: sabina

åh, min underbara nova!

härligt att det går så bra för dig med henne, stumpan.

måste komma & rida/köra snart igen.

har ni kört henne något mera?

riktigt mysigt.

kraaaaaam , <3

2010-09-24 @ 16:45:53
URL: http://badbreath.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0