Hallå därru.

2010-09-28 @ 22:38:39
Har inte skrivit någonting idag förän nu! Sorrysorrysorry, har bara inte haft tid eller ork helt enkelt. När jag kom hem från skolan så var jag jättesnabb med att laga mat, sedan fort ut och rida nova, för sen vid sex skulle jag bort och jag kom hem typ vid nio eller något. vilket betyder att jag inte har sett idoool! åh, såg ju inte det igår heller, men har förtsått att Alice sköter sig bra! Hon kommer vinna den superidolen ; ) Älskar henne verkligen. Hur som helst, när jag väl kom hem igen så vare bara med en gång att pluugga för vi har svenskaprov imorgon typ andra lektionen. usch usch känns som att jag knappt kan någonting verkligen. det kommer gå åt skogen. nejdå tänk positivt för sjutton gubbar!
Nu ska jag äntligen sova och innan de läsa lite hur min underbara bok som är skriven utav världens bästa författare -- Katarina Von Bredow! (onödig information punkt se)


bild på mig från när jag var hos evelina i Ed! längtar dit faktiskt, ska bli kul att åka dig igen nionde ; D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0