Fredag Natt Klockan är 00:05

2010-09-04 @ 00:28:10
Det är grymt med helg! Åh det är nästan så man får fira (a) haha.
Jag längtar riktigt mycket efter att få sova ut imorgon för det är nog det absolut bästa som finns typ♥
Ikväll har jag tittat EM-kval med familjen, Sverige vann! Grymt Wernblom(stavning!) Jävligt synd om Johan Elmander som var tvungen att gå av planen p.g.a det som hände, aoooch.
Vi har ätit flygande jakob också, grymt gott. Var längesen man åt det, men mammas är den godaste flygande jakob som jag har ätit och den är totalt oslagbar♥ haha. Nu har jag bränt ut lite skivor med massa filmer på så nuu har jag äntligen plats på hårdisken för fler foton! Haha ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0