Måndag kväll klockan 22:56

2010-09-20 @ 23:01:47
Där var jag allt dramatisk med rubriken. Nu är jag glad för jag har bland annat städat klart mitt rum och det är väldigt fräscht och fint. Åh jag gillar det. Nu efteråt så fattar jag egentligen inte hur jag kunde ha det så stökigt som jag hade? Usch.
Nu är alla kameror laddade och jag med för den delen, längtar faktiskt riktigt mycket tills imorgon. Hoppas bara att det blir roligt och att det inte blir helt oväntat dåligt.
Ahja får hoppas på det bästa helt enkelt.
Gud vad jag är hungrig nu eller! Har varit vrålhungrig hela kvällen så nu ska jag kila ner och göra i ordning lite varma mackor med oboy. Kram Godnatt!

Ny Visningsbild btw, tycker den är lite scary men gillar det svartvita med den.
Blir väl att jag har den ett litet tag iaf ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0