Måndag Kväll.

2010-09-20 @ 19:51:01
Not monday morning haha.
Kan ni gissa vad jag har gjort?? Juste, ny bloggdesign (a)
Jag tröttnar aldrig på att göra nya designer, eftersom jag fortfarande håller på att lära mig photoshop. Haha jag är värdelös på det just nu men skit samma.
Det har tyvärr inte hunnits med någon ridning idag p.g.a. det fruktansvärt dåliga vädret, plus att jag har städat och pluggat med. Och jag är fortfarande inte klar.
Imorgon blir det Elevens Val i skolan. Kameran laddas för fullt för det blir "FOTO" för min del. Kommer bli grymt roligt hoppas jag. Vi ska fota ute i gräfsnäs, och jag håller tummarna för att vädret håller i sig!
Nu ska jag röra på fläsket och fortsätta fixa och pyssla med lite saker som måste göras, sen avslutar jag troligtvis min dag med lite O.C. och GossipGirl såklart.
Puss och kram så länge :love:

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra blogg! :)

2010-09-20 @ 20:08:11
Postat av: Anonym

bra blogg! :)

2010-09-20 @ 20:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0