Jag vaknar klockan fem då solen går ner igen

2011-04-09 @ 17:54:01
Tjenixen! Vaknade oss Pontus imorse. Vi var hos Erik med flera igår kväll och hade jättetrevligt!:') Haha STELLA!
Det var meningen att Pontus skulle spelat träningsmatch idag men det blev tyvärr inställt, så jag drog hemåt och pontus tränade istället. Jag var så duktig och cyklade hem! Här hemma idag så har jag sparkat lite boll med Simon ute i vårvädret och hjälpt mamma med trädgården lite. Guud vad det är vår! Jag har ridit Nova också och det gick superbra! Börjar äntligen få lite mer "kontroll" på henne och hon lyssnar på mina hjälper bra ! :) Behövs fortfarande mycket jobb kvar men det kommer.

Just nu sitter jag och nördar Cityville på Facebook, hahah trodde aldrig jag skulle börja med något sånt efter farmville men det är rätt kul när man väl har börjat.. ^^ Men jag har käkat some food också så nu är det dags att gå ut igen och fixa och trixa med resten av hästarna! Vi hörs senare ikväll. Puss!
Vad ska ni göra idag på denna sköna lördag? :)



Ja hörni en gång i tiden har man varit rödhårig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0