Kvällspromenad

2011-04-19 @ 21:54:50
Ikväll har jag gjort lite små saker här och där. Fixade stallet och allt sånt för hästarna bland annat och så har jag även gått några kilometer. Jag gick bort till Sofia och övade sång med de goa tjejerna :) Nu sitter jag nyduschad och fräsch och ska nog ta och äta någonting, har inte ätit sen fyra då jag och Pontus var duktiga och lagade maten! Chicken nuggets med ris och currysås!

Har även bytt design! Vad tycks?:) Ville ha lite "mindre" om man säger så, mer bakgrund och inte så brett. Är inte klar än men fixar lite här och där hela tiden. Jag gjode en ny header förut som jag mixade ihop lite snabbt haha den får duga tills vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0