Some Words

2011-04-25 @ 14:32:34
Inte haft internet på ett tag nu så det har inte blivit någon uppdatering här på bloggen. Men nu ska jag skriva av mig lite. Jag börjar med i lördags. Då var det påskafton. Det börja med att jag och Pontus var hemma hos honom och grillade och hade jättemysigt och firade påsken. Jag grillade köttet! Det blev gott :) Vi åt grillat kött med klyftpotatis och beaneissås(stavning!!) Haha vi hade vattenmelon med men vi glömde bort den totalt! Haha fail. Efter vi hade ätit så stsack vi till Anton där Erik, Anna, Sofia, Jonna och Victoria var. Dom grillade också och vi hade jättetrevligt! Haha flabbade sönder när vi hoppade studsmatta...^^

I söndags, det vill säga igår så var jag med Pontus och han sov här. Innan så hjälpte jag mamma med altanen och gjorde det jättemysigt och så! Så vi satt där och åt middag igår :) Sen kom även min Farmor på besök en liten snabbis. Var jättekul och träffa henne, var längesen nu.

Idag är det måndag och sista dagen på lovet. Imorse var jag och Pontus och kolla match när Magra/Mellby mötte Sbn. Både våra brorsor är ju med i laget så klart man måste kolla! Heja Simonarnana haha.

Nu ska jag sluta spela Cityville och gå ut coh hjälpa mamma i trädgården, det är ju vår!:) Ikväll kommer Maria hit så rider vi ut på Nova Och Nancy :) Ska bli jättemysigt. Hej svejs och puss på er som orkade läsa hela inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0