Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

2011-04-15 @ 18:30:26
Fredag nu och påsklov! Varför känns det inte härligt? Det är helt plötsligt något fel på mig, känns som att det kvittar med lov? Haha.

Jag fick även reda på att jag preliminärt kom in till Estet Musik idag också! :D Hoppas nu att det slutgiltliga beskedet är lika bra. Idag invigde jag mina nya converse! Haha har inte velat använda dem förän nu, nu är det ju faktiskt vår och jag var trött på mina boots! Det var btw jätteskönt med sneakers :)

Ikväll åker jag till Pontus, så kommer inte bli någon uppdatering tror jag. Sover där så vi hörs förmodligen imorgon då med lite roligare inlägg också kanske hehe. Ha en skön fredag folk1!


söta flickor dom dära Johanna och Nathalie har jag hört?<3

Kommentarer
Postat av: johanna leijon

Ni är bäst mina tjejer! Men du, du skrev att dina sms va slut, släng iväg ngt i från pont0 eller ngt ikv så vi kan snacka, ja är lätt på :D <3

2011-04-15 @ 19:56:18
URL: http://johannaleijon.blogspot.com
Postat av: Ävelina

tack så mycket =)

2011-04-15 @ 22:09:07
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0