Torsdag Kväll, Seent

2011-04-15 @ 00:07:58
Dålig uppdatering som fan!
Men jag skyller på att jag har haft mycket plugg och att jag varit utomhus i detta fina väder.
Skolan idag var för övrigt jättechill, hade inga lektioner alls utan var funktionär i A-hallen i skolan för Nossebro skolan kom till sollebrunn och spelade volleyboll, åk 7. Var faktiskt väldigt kul att få vara med och anordna :) Spelade lite också mellan matcherna vilket var kul!

Ikväll kom pontus hit en snabbis, Vi pluggade men kändes som att jag inte fick in någonting i skallen så jag har suttit fram tills nu och pluggat. Typ i två timmar och framför allt på kvällen/natten för då är ända tiden på dygnet som jag kan göra detta! Jag är en sån person som absolut inte kan plugga med en gång efter skolan när jag kommit hem, haha.

Men imorgon är det äntligen fredag hörni och sen är det påsklov! Fyfan vad gött. Ska bli otroligt skönt med ledigt från alla trökiga lektioner och prov, ialla fall i en vecka haha sen blire bara prov och redovisningar och skit! Men det tar vi då!

jag bjuder på en mycket fräsch och osminkad louise!


Kommentarer
Postat av: Dragana

Härligt med påsklov! =)

2011-04-15 @ 09:06:57
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0