Broken strings

2011-12-30 @ 00:52:24
Dagen har bestått av uppvaknande hos alida, hade sovit ca fyra timmar inatt så jag var rätt död. Jag åkte hem strax efter tolv och förberedde grejer. Amanda kom sen på eftermiddagen och vi har spelat musik precis hela dagen. Var riktigt skönt med våran matpaus må jag säga. Vi spelade in två låtar och gjorde även en flumvideo som består utav en cover på dancing on my own.
Min design har varit hur tokig som helst här ett tag och den har bara flummat och busat med mig, men nu har jag fått ordning på allt igen och jag har ny design. För att uppdatera så klicka F5. Ha en fortsatt trevlig natt!
Jag och Amanda gjorde en cover på Broken strings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0