Skolkonsert

2011-12-06 @ 22:57:43
Då har man varit på den klassiska skolkonserten i Sollebrunn. Alltid världens bästa typ. Kände konstigt att inte vara med den här gången och uppträda, eftersom vi är gymnasieelever nu så får vi ej vara med för att det är bara för högstadie och mellanstadiet ;)

Men det är som vanligt duktiga elever och den här terminen så sändes det till och med på AT:s hemsida LIVE! Det ni! Så jäkla coolt. Fast det var helt otroligt att sitta i publiken och höra det live där. En bland favoriterna ikväll var självklart Lovisa Björklund! Den tjejen kan hon. Hon berörde något så otroligt mycket. Jag grät och rös i hela kroppen när hon satt där helt själv med bara en gitarr i famnen och hennes underbara röst. Sen så var det även väldigt fint för konserten har även två stora dukar som man ser allting i stor bild på, och där visades det en jättefin bild på Karin Hallén och en underbart fin text till om henne. Åh det var så fint, med lovisa som spelade också, jag tror nog att alla grät i hela lokalen. ♥

Innan konserten så var jag och provade luciakronan också! Sedan bar det av till Erska för att öva på kröningen som är nu på fredag. Kom gärna och lyssna på vår fina sång, Erska Kyrka klockan 19:00!!
GONATT



Två bilder från förförra konserten. Alltså för exakt ett årsen! Felica var gullig och stylade mig innan konserten, då jag skulle uppträda. Saknar tiden i högstadiet lite ibland alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0