20/2. Busy Busy!

2011-02-20 @ 23:13:10
Hej alla fina! Jag är hemskt ledsen över att jag inte hunnit svara på alla kommentarer som ni skrivit! Jag lovar jag ska göra det så fort jag får tid. Hela den här dagen och kvällen har jag varit upptagen och inte kunnat sitta vid datorn, av olika skäl. Men göteborg var jättemysigt med tjejerna och förhoppningsvis så kommer det upp bilder på vad jag köpte imorgon ! Ska försöka hinna med det. Usch imorn drar skolan igång igen och så är det träning på kvällen, plus hästarna! Får helt enkelt bli lite tidsinställda inlägg! Vi hörs imorn, hoppas ni haft ett underbart lov och söndag!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Hur har helgen varit?

2011-02-21 @ 09:35:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0