27/2. Bloggtorka

2011-02-27 @ 21:23:32
Sitter just nu och tittar på Wallander. Jag har haft bloggtorka hela helgen och har försökt fixa ny design och grejjer men det går inte bra, mina bilder som jag har i min header blir så dålig kvalité på när dom hamnar där så det ser bara kornigt och dåålgit ut, medans när jag ser bilderna i Ps så är det bra kvalité och som vanligt! Åh, nån som vet hur man gör? Blir så less på sånt här. Bilden på mig där uppe nu ser helt kornig och grusig ut! 

I fredags sov jag hos Pontus, kollade let's dance och så vidare. Sen lördag åkte jag hem en stund för han skulle träna och jag fixa lite saker här hemma. Plus lite med bloggen och så då. Sen åkte jag till han igen och sov tills idag. Pontus spela träningsmatch och jag skulle träna. Jag tränade med laget i a-hallen idag i nästan två och en halv timme, jag var rätt trött sen haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0