Bowling-söndag!

2011-02-06 @ 20:48:01
Nu har vi kommit hem från alingsås och har precis kikat solsidan. Bowlade som sagt med Carro och Kevz också. Haha bowlingen gick asdåligt! Hahah suger på det, jag bruuuukar inte vara såhär dålig, iof så var det ju två årsen som jag spelade sist men^^ Efter bowlingen så drog vi till donken en stund och satt och tjöta där. Var kul, och carro vi äälskar turkisk peppar! Mums :D
Men tack för en rolig dag hörni ! :D
Nu ska vi snart kika wallander och sen vet jag inte vad som händer.
Hare götttttans! Bilder kommer när jag kommer hem.
graaattis till min lille pöjk :*

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

åhh man tackar va snällt sakt av dig :D och sorry för lite sent svar dock :P

2011-02-07 @ 11:16:23
URL: http://linn-lay.se
Postat av: carro

Det var jätte mysigt, vi borde göra mer saker ihop! :D

2011-02-07 @ 21:26:34
URL: http://carolinajohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0