Fläätor

2011-02-09 @ 20:55:49
Sitter här just nu med 16 små flätor i håret, mitt hår är fuktigt och då är det perfekt att göra flätor så det blir lockigt och fint nästa dag! Superbra tips btw ;D

Träningen idag var kul, var så sjukt trött bara och klantig som jag är så glömde jag ju givetvis mina skydd hemma också så jag fick låna Therese skydd som var väldigt stora men det gick haha. Imorgon har jag nationellt prov igen, i svenska då med och efter det alltså tidigast vid tio så slutar jag! Fatta vad gött med bara ett prov sen hela dagen ledig? :D Gryyyymt.

Haha och btw, blev ingen förändring igår på bloggen, vet inte vad jag ska göra? Plus att jag inte har några bilder så det sket sig haha fail. Jaja här kommer en bild på alla flätorna :D Man kanske inte ser sådär jättebra men skit sam! Hare göttaaans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0